Sea Dragon - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van Juul Rutten - WaarBenJij.nu Sea Dragon - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van Juul Rutten - WaarBenJij.nu

Sea Dragon

Door: Juul Rutten

Blijf op de hoogte en volg Juul

02 November 2012 | Thailand, Phangnga

Ik heb afgelopen dinsdag mijn duik brevet gehaald! Ik ben nu officieel een open water diver. Het was geweldig! De vrijdag van de voren werd ik door mijn geweldige hostfamily en mijn twee huisgenootjes afgezet in Khao Lak. Khao Lak, een lange straat met alleen maar restaurants, te toeristisch. Maar dat maakte niks uit, want ik kwam niet voor Khao Lak zelf, ik kwam voor Sea Dragon, een duikschool in Khao Lak. Sea dragon organiseert dagtochten en live aboards naar de Similan eilande, surin eilanden en Ko bon. Deze eilanden zouden een van de beste duikplekken van thailand zijn, dus leek dit een goede bestemming om mijn brevet te halen. En was dat een goed plan. Ik heb heel erg genoten. Het water was helder blauw en ik heb zo veel verschillende vormen van leven gezien onderwater. Ik was aangenaam verrast en meteen verslaafd. Ik wil meer duiken! Dus als mijn budget het toelaat (helaas denk ik van niet, maar ik blijf optimistisch) ga ik graag terug naar Khao lak voor een 3 dagen live aboard trip naar de eilanden met Sea Dragon en zou ik graag mijn advanced diver brevet halen in Ko Tao of Koh Chang, zodat ik tot 30 m diep kan duiken. Of dat allemaal gaat lukken weet ik niet. Maar een dagtocht in Ko Tao zit er zeker in! En ik kijk er nu al naar uit!

Kus Juul

  • 12 November 2012 - 19:13

    Marjan Beulen:

    Hallo Juul . Wat geweldig om wat van je te horen. Wat maak je allemaal mee he. Nou dat duiken zal wel hartstikke mooi zijn geweest, als je wel eens naar tv kijkt en dan die natuurfilms te gek. Nou ook nog je duikbrevet gehaald,was het niet moeilijk! Hopelijk houij nogeen paar centjes over voor og eens een paar dagen te gaan duiken. Hier is lalles prima ,vandaag is Wout weer geweest ,nou die gaat nu ineens vanalles uit proberen , hij wil de hele tijd lopen en trekt zich dan ook overal aan op. Het is eine sjat . Met Anneke ook alles prima nog 10 weekjes dus dat schiet ook op. Juul ik ga nu eindigen want we gaan zo zwemmen, natuurlijk niet zoals jou maar ja een beetje voor de lijn en conditie. Geniet maar goed vanalles en ik hoop gauw wat te horen. Mis je vooral op vrijdag met de koffiekoek ha ha . Dikke xxx en knuffels van Huib en Marjan. Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phangnga

Thailand & Nepal

Vrijwilligerswerk & Backpacken

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2013

Piple Health Post

26 Januari 2013

ER

17 Januari 2013

Orthopedic WARD

19 December 2012

Koh Tao

11 December 2012

Live aboard
Juul

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 36348

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 06 Februari 2013

Thailand & Nepal

Landen bezocht: